Nie jem

Opis projektu

Kampania NIE JEM powstała w celu wypromowania wielkanocnej zbiórki żywności dla potrzebujących, organizowanej przez Fundację "Podzielmy się". Dzięki zaprojektowanym działaniom, Fundacja o niskiej świadomości zyskała poparcie szerokiej grupy influencerów i milionowe zasięgi w mediach, przy zerowym budżecie. To wszystko zaowocowało nie tylko dyskusją o problemie marnowanego jedzenia, ale rzeczywistym zaangażowaniem w pomoc potrzebującym, kilkukrotnie zwiększając zainteresowanie działalnością Fundacji i oddaniem posiłku w okresie trwania akcji.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Fundacja Podzielmy się
Zgłaszający
Lider 1:
Labcon
Współzgłaszający:
Value Media, SalesTube
Klient:
Fundacja Podzielmy się
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.