#dożółtegokosza

Opis projektu

Przerwaliśmy 7-mieś. spadek wolum. udziału rynkowego, utrzymujący się mimo działań marketingowych. 9,5% wzrost uzyskaliśmy adresując trend niechęci do plastiku. Kluczowe było wzbogacenie działań kampanią wizerunkową #dożółtegokosza, skierowaną do Millenialsów. Kampania influencersko-digitalowa, niestandard OOH i PR pozwoliły na poprawę wizerunku marki i zmianę nastawienia do opakowań plastikowych. Efekt: wzrost efektywności działań marketingowych

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec Zdrój
Zgłaszający
Lider 1:
Tailor Made PR
Współzgłaszający:
Mediacom, Cut The Mustard
Klient:
Żywiec Zdrój
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.