#dożółtegokosza

Opis projektu

Żywiec Zdrój notował spadki udziałów pomimo wsparcia reklamowego. Bariera: niechęć do plastikowych opakowań oraz niewiedza, jak segregować śmieci. Kluczowym było pokazanie marki, jako odpowiedzialnej za swoje produkty w tym plastikowe opakowania. Skupienie na segregacji i recyklingu poprawiło wizerunek marki i nastawienie do plastikowych butelek, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji. Kampania skierowana do Millenialsów: największy potencjał zakupowy, lojalni wobec firm, którym przyświecają wartości jak troska o środowisko. Współpraca z influencerami wzmocniona kampanią digitalową, niestandardowym OOH i działaniami PR efektywnie edukowała: plastik wyrzucamy do żółtego kosza, dzięki czemu zostaje poddany recyklingowi.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec Zdrój
Zgłaszający
Lider 1:
Tailor Made PR
Współzgłaszający:
Mediacom, Cut The Mustard
Klient:
Żywiec Zdrój
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.