365 dni testów Renault

Opis projektu

Akcja „365 dni testów Renault” jest przykładem ambitnej strategii lokalnej, która pokazuje, jak doświadczenie marki może skutecznie zmieniać stereotypowe opinie na jej temat. Udostępniając samochody do samodzielnych testów, Renault rzuciło wyzwanie negatywnym stereotypom i pokazało, że nie boi się poddać obiektywnej ocenie przez potencjalnych użytkowników. Dzięki temu Renault wzmocniło zaufanie do marki i uzyskało znaczący wzrost sprzedaży.

Szczegóły
Kategoria:
Motoryzacja
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Renault
Zgłaszający
Lider 1:
OMD
Lider 2:
Publicis
Klient:
Renault
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.