Żabka - Mały Wielki Sklep

Opis projektu

Mały Wielki Sklep, to wyjątkowa kampania, która przez lata wspierała realizację strategii biznesowej Żabki. Pozwoliła wyprowadzić markę z percepcyjnej bariery nieprzyjemnego monopolowego. Przeprowadziła przez rewolucję biznesowo-ofertową a finalnie zrepozycjonowała ją na mapie handlowo-usługowej, zawłaszczając modern convenience. Wszystkie postawione cele długoterminowe postawione zostały zrealizowane lub przekroczone. Żabka stworzyła wyjątkową platformę komunikacyjną, która w połączeniu z innowacyjnym planem rozwoju, pozwoliła dynamicznie wejść w zmieniający się świat modern convenience, osiągnąć wysokie wzrosty sprzedaży (w 2019 przekracza barierę 10 mld zł), zbudować silną/lubianą markę a pod względem efektywności komunikacji zostawić konkurencję daleko w tyle.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Żabka
Zgłaszający
Lider 1:
PZL
Współzgłaszający:
Spark Foundry, OMD
Klient:
Żabka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.