Mak? Mnie to pasuje!

Opis projektu

Kampanię zrealizowaliśmy na najbardziej konkurencyjnym rynku pracy w historii Polski, przy rekordowo niskim bezrobociu. W dodatku w branży, gdzie na temat pracy w niej funkcjonuje wiele silnych i raczej negatywnych stereotypów. W jej wyniku pozyskaliśmy o 42% aplikacji więcej, z -8% do -1% zniwelowaliśmy braki zatrudnieniowe w restauracjach i o 9 p.p. podnieśliśmy postrzeganie marki pracodawcy na parametrze „Good Employer” w badaniu trackingowym.

Szczegóły
Kategoria:
PR-Led i Employer branding
Nagroda:
Złoto
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
MJCC
Współzgłaszający:
OMD, DDB Warszawa
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.