Mak? Mnie to pasuje!

Opis projektu

Kampanię rekrutacyjną McDonald's pod hasłem "Poczuj smak pracy, która Ci pasuje!" zrealizowaliśmy na najbardziej konkurencyjnym w historii rynku pracy, przy rekordowo niskim bezrobociu. W dodatku w branży, która na rynku pracy obrosła w wiele negatywnych stereotypów. Byliśmy skuteczni! Dzięki kompleksowej strategii, opartej na danych, mogliśmy dopasować RTB do różnych segmentów grupy celowej i efektywnie waczyć z błędnymi przekonaniami nt. pracy w McDonald's. Pozyskaliśmy o 42% aplikacji więcej, zniwelowaliśmy braki zatrudnieniowe w restauracjach i o 9 p.p. podnieśliśmy postrzeganie marki pracodawcy na parametrze „Good Employer” w badaniu trackingowym marki.

Szczegóły
Kategoria:
PR-Led i Employer branding
Nagroda:
Złoto
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
MJCC
Współzgłaszający:
OMD, DDB Warszawa
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.