Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków

Opis projektu

W czasach pustych sloganów „Żubr ratujący zagrożone gatunki” jest przykładem marki przechodzącej od storytellingu do storydoingu aby faktycznie działać w zgodzie ze swoją misją i DNA. Żubr dotychczas uwielbiany za reklamy, w których pomaga innym zwierzętom, teraz realnie wkracza do akcji oddając zagrożonym gatunkom to, co ma najcenniejszego – swoje piwo! Wbrew anty-środowiskowemu dyskursowi Rządu, Żubr zaangażował w ekologię 5 milionów swoich konserwatywnych fanów... Akcja przynosi spektakularne efekty przekraczając założenia.Mimo podwyżek ceny, rosną udziały rynkowe, wzmacnia się wyraźnie equity, a Żubr zostaje marką #1 w obszarze ochrony gatunków w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Żubr
Zgłaszający
Lider 1:
PZL
Współzgłaszający:
Huta 19 im. Joachima Fersengelda, BNA, Zenith
Klient:
Kompania Piwowarska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.