Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków

Opis projektu

W czasach pustych sloganów i kryzysu tożsamości kapitalizmu, akcja Żubra wznosi go na wyższy poziom misji, zmieniając zwykły akt zakupu piwa w akt ratowania przyrody. To wszystko wbrew logice: w kontekście anty-środowiskowego dyskursu Rządu, w grupie niezainteresowanej ekologią oraz przy wzroście ceny! Żubr angażując 5 milionów swoich konserwatywnych fanów umocnił udziały, equity oraz stanął na pozycji #1 w obszarze ochrony gatunków w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Żubr
Zgłaszający
Lider 1:
PZL
Współzgłaszający:
Huta 19 im. Joachima Fersengelda, BNA, Zenith
Klient:
Kompania Piwowarska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.