Express Your Taste

Opis projektu

Silna i aktywna konkurencja, trudna grupa docelowa (Generacja Z), a na to wszystko wybuch pandemii koronawirusa, który zamknął nas w domach (naszą grupę docelową też). Z tymi wszystkimi przeciwnościami przyszło nam się zmierzyć, aby osiągnąć cele. Ale udało się! Dzięki kampanii osadzonej w świecie, estetyce i potrzebach generacji Z, Coca-Cola nie tylko odbudowała swój wizerunek, docierając do serc nastolatków, ale i znacząco zwiększyła swoje udziały rynkowe. Kolaboracja kultowej marki z lokalną marką odzieżową, zelektryzowała młodych, pozwolając nam na dobre zaistnieć w ich świecie, zarówno tym online, jak i offline.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje bezalkoholowe
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Coca-Cola
Zgłaszający
Lider 1:
Mediacom
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, LiquidThread, Big Picture
Klient:
The Coca-Cola Company
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.