Kampania jesienna dla młodych

Opis projektu

Celem kampanii było zdobycie pozycji lidera w kluczowy dla pokonania automatyzmu wyboru banku rodziców wskaźnika świadomości ToM, zwiększenia rozważania i w konsekwencji zwiększenia sprzedaży produktów, skierowanych do trudnej grupy młodych (13-20 lat). Komunikację odnieśliśmy do prawdziwych, znanych młodym sytuacji i pokazaliśmy, jak użyteczne są rozwiązania mBanku. Zasugerowaliśmy korzyści emocjonalne, związane z budowaniem wizerunku w grupie rówieśniczej. Połączyliśmy działania wizerunkowe z produktowymi, dające poczucie naturalności. Pokazaliśmy też, że rozumiemy młodych, wspierając w ramach działań wizerunkowych tzw. „podwójny rocznik”. Wszystkie cele udało się zrealizować, w tym najważniejszy, zdobycie lidera ToM.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Srebro
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
BBDO Warszawa
Współzgłaszający:
Mindshare
Klient:
mBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.