Rewolucja na alergię

Opis projektu

Wprowadzaliśmy na rynek OTC rewolucyjny lek na alergię, ale równocześnie zrobił to konkurent. Chcąc zyskać przewagę musieliśmy wykazać się nieszablonowym podejściem. Oznaczało to złamanie zasad reklamy farmaceutyków. Udało się, bo dostrzegliśmy szansę w obecności poza sezonem, postawiliśmy na spójność i skoncentrowane działania sprzedaży i marketingu. W zaledwie 4 m-ce osiągnęliśmy aż 8% MS w całej kategorii, niemal 3-krotnie wyższy niż konkurent.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ relaunch
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Nasometin Control
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Klient:
Sandoz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.