Dzień na U

Opis projektu

Dzień na U to kampania zachęcająca Polki do regularnych badań piersi, w której zamiast nieskutecznie straszyć chorobą postawiliśmy na pozytywny przekaz. Na cel wzięliśmy główną wymówkę – brak czasu, a badanie przedstawiliśmy jako święto kobiet, dzień dbania o siebie. Dzięki takiej narracji zyskaliśmy zainteresowanie mediów i kobiet oraz przede wszystkim przebadaliśmy 10 000 pań, o 43% więcej niż w trakcie ubiegłorocznej akcji #CośDoNichMam.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Fundacja Rak'n'Roll
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
Avon, PHD Media Direction, Garden of Words
Klient:
Fundacja Rak'n'Roll
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.