Dzień na U

Opis projektu

Łącząc po raz drugi siły Avon i Fundacji Rak’n’Roll, postanowiliśmy zmierzyć się z niską świadomością nt. konieczności regularnego USG piersi. Zamiast konfrontować się wprost z barierą strachu, zdecydowaliśmy się zlikwidować główną wymówkę– brak czasu. Badania przedstawiliśmy jako święto kobiet, które w ten dzień miały zrobić coś dla siebie– zadbać o zdrowie. Zamieniając standardowe w takich kampaniach straszenie chorobą na afirmację życia, stworzyliśmy kampanię o profilaktyce nowotworowej nie mówiącą wprost o raku. Dzięki nowej, pozytywnej narracji w dwa dni zachęciliśmy 10 000 kobiet do badań, zyskując zainteresowanie mediów oraz zaangażowanie Polek.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Fundacja Rak'n'Roll
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
Avon, PHD Media Direction, Garden of Words
Klient:
Fundacja Rak'n'Roll
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.