Porsche Experience

Opis projektu

Stworzyliśmy narzędzie sprzedaży zdecydowanie skuteczniejsze niż jakakolwiek kampania reklamowa. To doświadczenie marki w jej naturalnym środowisku – na torze wyścigowym. Proste, choć wymagało 60 aut, 1324 opon i 36 770 l paliwa. Dzięki wzrostowi satysfakcji uczestników z PE oraz nowej formule sprzedaliśmy aż o 33% aut więcej niż w edycji 2018. I to przy koszcie pozyskania klienta niższym o 167% od standardowych kampanii sprzedażowej w 2019!

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Porsche
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
PHD Media Direction
Klient:
Porsche
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.