Misja Dom

Opis projektu

Czasami sukces, jest również brzemieniem. Tak było z grillową percepcją Kiełbas Morlińskich. Konieczna była odważna strategia, pozwalająca nie zaprzepaścić sukcesu jednocześnie przełamując bariery. Taka właśnie jest „MISJA DOM” – skuteczna kampania, dzięki której Morlińskie zaistniały i urosły powyżej oczekiwań w zapomnianym dla kategorii okresie, nie tracąc percepcji eksperckości stanowiącej warunek dalszego rozwoju w sezonie grillowym.

Szczegóły
Kategoria:
Żywność
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Morliny
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis
Klient:
Animex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.