Carrefour Bio

Opis projektu

Jak wyedukować polskie Mamy - unikając dawania dobrych rad? Dać konkret w postaci dobrej oferty oraz atrakcyjnego i dopasowanego do ich potrzeb kontentu edukacyjnego. Ta strategia pozwoliła przekonać wiele Mam do pierwszego i kolejnego zakupu produktów BIO, postrzeganych dotąd jako dobro luksusowe. Dzięki 1,5 miesięcznej komunikacji marka zwiększyła sprzedaż i udziały w kategorii BIO, a wskaźniki wizerunkowe zrównały się z liderem - Lidlem.

Szczegóły
Kategoria:
Retail / Kanały sprzedaży
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Carrefour
Zgłaszający
Lider 1:
Saatchi & Saatchi IS
Współzgłaszający:
Arena Media
Klient:
Carrefour
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.