Carrefour Bio

Opis projektu

Jak wyedukować polskie Mamy - unikając przy tym dawania “dobrych rad”? Dać “konkret” w postaci dobrej oferty oraz atrakcyjnego i dopasowanego do ich potrzeb kontentu edukacyjnego. Taka strategia pozwoliła nam przekonać wiele Mam do pierwszego jak i kolejnego zakupu produktów BIO, postrzeganych dotąd jako dobro luksusowe. Zyskała na tym także Marka Carrefour, która dzięki zaledwie miesięcznej komunikacji nie tylko zwiększyła sprzedaż i udziały w kategorii BIO, ale też szybko zmniejszyła deficyty wizerunkowe na zajętych dotąd przez Lidla wskaźnikach wizerunkowych związanych z BIO, a nawet uzyskała wartość równą liderowi.

Szczegóły
Kategoria:
Retail / Kanały sprzedaży
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Carrefour
Zgłaszający
Lider 1:
Saatchi & Saatchi IS
Współzgłaszający:
Arena Media
Klient:
Carrefour
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.