Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie.

Opis projektu

Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie. Demokratyczna w odbiorze idea, daje możliwość pokazywania różnego rodzaju pragnień, zarówno tych aspiracyjnych, jak i zwyczajnie zwykłych i bliskich. Stawia konsumenta w pozycji sprawczości i afirmuje aktywną postawę względem życia, jednocześnie odpowiednio wplatając rolę marki. Równolegle do kampanii telewizyjnej i digitalowej przeprowadziliśmy też rewolucyjny rebranding marki. Zależało nam, by przełamać tradycyjne kody kategorii, zdominowanej przez marki o podobnych nazwach. Przerwaliśmy trwającą od lat stagnację osiągając przełomowe wyniki, wykazując się dynamicznym wzrostem już po kilku miesiącach, przekraczając znacznie ambitne targety i kontynuując wzrost aż do dziś.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Nałęczowianka
Zgłaszający
Lider 1:
Przestrzeń
Lider 2:
Wavemaker
Klient:
Nestlé
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.