A co gdyby? OLX

Opis projektu

OLX wykorzystując insighty ze swojego serwisu podjął walkę z patologiami i hejtem w internecie. 57 tys. udostępnień filmów z J. Chabiorem, zasięg ORGANICZNY 12mln UU, wartość buzzu 4,6 mln PLN (przy nakładach na media 238 tys. PLN) sprawiły, że kampania stała się modelowym wiralem i dotarła do prawie każdego Polaka. OLX utrzymał pozycję lidera, a użytkownicy OLXa zaczęli spontanicznie posługiwać się memami z kampanii w reakcji na chamskie zachowania.

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
OLX
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + Jung v Matt
Klient:
OLX
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.