Ikea lojalna wobec Klientów

Opis projektu

Jak sprawić, aby relacja/dialog/jednostka nie były pustymi hasłami? Odp. to historia poznawania i budowania relacji z >4 mln. Klubowiczów, która przełożyła się na długofalowy rozwój biznesu dzięki BIG DATA, modelom scoringowym, silnikom rekomendacji, i co najważniejsze dzięki empatii, pozwalającej zrozumieć i odpowiadać na potrzeby Klubowiczów. Wszystko to umożliwia skutecznie budowanie emocjonalnej i efektywnej biznesowo relacji z Klubowiczami.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Ikea
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Lider 2:
Loyalty Point
Klient:
Ikea
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.