Ikea lojalna wobec Klientów

Opis projektu

Lojalność to skutek długofalowego działania, a nie odpowiedź na zaoferowanie fajnego dealu. Jeśli więc chcemy lojalności, musimy najpierw zaoferować ją sami. To my musimy być lojalni wobec klienta a nie na odwrót. Zabiegać o zainteresowanie i starać się spełnić indywidualne oczekiwania. Taka strategia w IKEA przełożyła się na niespotykane wzrosty incrementalnej sprzedaży znacznie przewyższającą dynamikę rozwoju organicznego biznesu. Udało nam się to budując wew. BIG DATA IKEA, wykorzystując machine learning oraz zaawansowane modele scoringowe, a wszystko w oparciu o empatię i zrozumienie potrzeb naszych Klubowiczów.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Ikea
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Lider 2:
Loyalty Point
Klient:
Ikea
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.