Stand-up w sypialni Ikea

Opis projektu

Dotychczas głównym kanałem komunikacji IKEA była telewizja. Ta kampania pokazała siłę contentu digitalowego – treści, stworzonej na żywo przez topowych polskich stand-uperów. „Sypialniane żarty” rozśmieszyły Polaków (prawie 1 na 5 filmów obejrzano w całości!) a co ważniejsze zachęciły ich do zmian w swoich sypialniach (sprzedaż mebli do sypialni +28% YTY) i pokochania IKEA na nowo (wzrosty na wymiarach wizerunkowych o 5-6 p.p.).

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Ikea
Zgłaszający
Lider 1:
Saatchi & Saatchi IS
Lider 2:
Wavemaker
Współzgłaszający:
Hash.fm, Adrebellion, Seven Dogs
Klient:
Ikea
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.