Chłopi 2050

Opis projektu

Kampania „Chłopi 2050” pokazuje, że umiejętne budowanie marki zaangażowanej społecznie popłaca. Jest nie tylko ważne z racji na wartości, w imię których działamy, ale i przynosi realne efekty biznesowe. To właśnie dzięki postawieniu na ekologię udało się pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki Storytel, ale także przyciągnąć do niej tysiące nowych słuchaczy. A „przy okazji” powstał najpopularniejszy audiobook oryginalny w historii serwisu.

Szczegóły
Kategoria:
Kultura i rozrywka
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Storytel
Zgłaszający
Lider 1:
Storytel
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, Spark Foundry
Klient:
Storytel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.