Chłopi 2050

Opis projektu

Jak walczyć z silniejszą konkurencją, która żyje relacjami z wydawcami? Budując markę i to markę zaangażowaną społecznie. Tak pojawiła się idea kampanii wokół oryginalnego audiobooka, ale nie kryminału, czy romansu, tylko audiobooka pro-ekologicznego. „Chłopi 2050” – bo o nich tu mowa, to produkcja własna Storytel inspirowana raportem WWF o przyszłości polskiego środowiska naturalnego. Dzięki kampanii wokół tej produkcji, udało się nie tylko znacząco wzmocnić wizerunek marki, ale także przyciągnąć w miesiąc ponad 20 tysiące nowych użytkowników do serwisu, uzyskując drugi najlepszy wynik w historii marki.

Szczegóły
Kategoria:
Kultura i rozrywka
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Storytel
Zgłaszający
Lider 1:
Storytel
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, Spark Foundry
Klient:
Storytel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.