To nie grzech. To Foodini!

Opis projektu

W oparciu o trafnie sformułowany insight: potrzeba zjedzenia smacznej, pożywnej ale zdrowej oraz gotowej do spożycia od razu przekąski wprowadziliśmy do Żabki markę własną na bazie smoothie. Dokonaliśmy przesunięcia w percepcji z „soku do picia”, na „płynną przekąskę”. Funkcjonalny benefit pokazaliśmy w sposób budujący apetyczność. To pozwoliło nam osiągnąć wysoki inkrementalny wzrost sprzedaży całej kategorii w Żabce z dominującym udziałem naszej marki FOODINI.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ relaunch
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Foodini
Zgłaszający
Lider 1:
Just
Współzgłaszający:
Spacecamp, Spark Foundry, PZL
Klient:
Żabka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.