Bez deski. Bez zagnieceń. Bez ograniczeń

Opis projektu

Dzięki właściwej diagnozie napięć i ewoluujących potrzeb współczesnego konsumenta oraz spójnej strategii komunikacji, Philips zdefiniował na nowo obszar usuwania zagnieceń z ubrań. Uciekając od często nużącej, tradycyjnej domowej rutyny zajęliśmy terytorium prasowania „on-the-go”. Powiększyliśmy nasz biznes o 100% YoY i zbudowaliśmy świadomość kategorii, co zostało potwierdzone w badaniach.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra Konsumpcyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Parownica Philips
Zgłaszający
Lider 1:
Carat
Klient:
Philips
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.