Chłopi 2050

Opis projektu

Słuchowisko „Chłopi 2050” pokazuje, że kontent zaangażowany społecznie opłaca się nie tylko z racji na wartości, których broni. To właśnie dzięki postawieniu na ekologię udało się stworzyć najpopularniejszy oryginalny audiobook w historii marki, ale także wpłynąć na jej wizerunek i przyciągnąć tysiące nowych słuchaczy. Chłopi 2050 udowadniają, że można mówić o sprawach ważnych w atrakcyjny sposób, zarazem realizując cele strategiczne marki.

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Storytel
Zgłaszający
Lider 1:
Storytel
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, Spark Foundry, Gazeta.pl, Mastercard
Klient:
Storytel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.