Najsilniejsi

Opis projektu

Wyzwaniem było zrekrutowanie w trudnych warunkach rynkowych doświadczonych maszynistów. Celem było pokrycie bieżących wakatów oraz zbudowanie długofalowego wizerunku atrakcyjnego pracodawcy w grupie docelowej. Po badaniach wewnętrznych (pracowników) i zewnętrznych (rynku pracowników kolei) przeprowadzono ogólnopolską kampanię dopasowaną do oczekiwań TG: - profesjonalne filmy pokazujące pracę "od kuchni" i prawdziwych pracowników - sprzężenie kampanii wewnętrznej z zewnętrzną - pracownicy stali się ambasadorami pracodawcy w komunikacji zewnętrznej - autentyczna, codzienna komunikacja ze społecznością kolejową w social mediach W wyniku kampanii pokryto wszystkie potrzeby rekrutacyjne, zapewniono stały spływ aplikacji oraz zbudowano społeczność wokół firmy.

Szczegóły
Kategoria:
PR-Led i Employer branding
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Freightliner
Zgłaszający
Lider 1:
Ok Super
Klient:
Freightliner
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.