Najsilniejsi

Opis projektu

Wyniki kampanii przerosły oczekiwania i zakładane KPI. W trudnych warunkach rynkowych, bardzo wyspecjalizowanej TG (maszyniści) udało się zrealizować wszystkie potrzeby rekrutacyjne, otwierając nieprzerwany spływ aplikacji i pozwalając Freightliner PL na realizację ambitnych celów biznesowych. # Najsilniejsi stał się marką i funkcjonuje viralowo w społeczności kolejowej jako znak rozpoznawczy FPL. Kampania została już doceniona w konkursach EB.

Szczegóły
Kategoria:
PR-Led i Employer branding
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Freightliner
Zgłaszający
Lider 1:
Ok Super
Klient:
Freightliner
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.