Fajnie się składa

Opis projektu

Nastolatkowie to perspektywiczna, ale trudna do zlojalizowania grupa łowiąca okazje. Na rynku jedzenia poza domem oferta value charakteryzuje się racjonalną komunikacją cenową. Trudno było wyróżnić 2forU grając według tych zasad. Zmieniliśmy więc je, stawiając na emocje i nowe doświadczenie marki oparte na kluczowych wartościach dla TG. W efekcie odnotowaliśmy wysokie wzrosty wskaźników wizerunkowych oraz deklarowanej częstotliwości wizyt!

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
2forU
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
OMD
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.