Prosty, szybki sposób na wyśmienitą kawę

Opis projektu

Dzięki skutecznemu launchowi w 2018 roku oraz konsekwentnie realizowanej strategii, w roku 2019 udało się osiągnąć ilościowy wzrost sprzedaży na poziomie 174% i podwoić wartościowy udział w rynku. Philips zbudował kategorię dzięki komunikacji, która przełamywała faktyczne bariery konsumenckie, angażując i czytelnie prezentując unikalne cechy samego produktu. A wszystko to w dużej mierze dzięki ludziom, którzy spróbowali LatteGo na własnej skórze.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra Konsumpcyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Philips - LatteGO
Zgłaszający
Lider 1:
Carat
Klient:
Philips
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.