Jak sprzedać auto za 100 000 zł w Internecie?

Opis projektu

Rynek e-commerce jest niezwykle dynamiczny. Jednakże motoryzacja to jeden z ostatnich bastionów skutecznie opierających się wejściu w sprzedaż online. SKODA POLSKA - lider rynku motoryzacyjnego w Polsce - wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, zbudowała pionierski na skalę europejską sklep internetowy oraz wirtualny salon. Tym samym jako pierwsza w Europie rozpoczęła sprzedaż samochodów przez internet.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing & Business Solutions
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Škoda
Zgłaszający
Lider 1:
Škoda
Współzgłaszający:
PHD Media Direction, Isobar, CPC Brand Consultants
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.