Jak sprzedać auto za 100 000 zł w Internecie?

Opis projektu

Sprzedaż przez Internet książek, butów, ubrań a nawet pralek czy telewizorów to dziś codzienność. Ale jak nakłonić klientów do wydania 100 000 zł w Internecie na zakup nowego samochodu? Nam się udało i to prawie 200 razy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów zbudowaliśmy pionierski na skalę europejską sklep internetowy dla marki motoryzacyjnej – SKODA Sales Online i połączyliśmy go z pierwszym w kategorii Wirtualnym Salonem.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing & Business Solutions
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Škoda
Zgłaszający
Lider 1:
Škoda
Współzgłaszający:
PHD Media Direction, Isobar, CPC Brand Consultants
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.