Huawei „To, co ważne”

Opis projektu

Marka Huawei otrzymała olbrzymi cios wizerunkowy w wyniku ograniczeń technologicznych narzuconych przez USA. To spowodowało nagły spadek kluczowych wskaźników budowanych latami. Dzięki odważnej strategii odnoszącej się do kryzysu i emocjonalnej kampanii o przeciwnościach losu, udało się w spektakularnie krótkim czasie przywrócić więź z konsumentami i już po pół roku odbudować mocno nadszarpnięty wizerunek.

Szczegóły
Kategoria:
React & Sustain
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Huawei
Zgłaszający
Lider 1:
Havas Warsaw
Lider 2:
Wavemaker
Współzgłaszający:
180heartbeats + Jung v Matt
Klient:
Huawei
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.