Dziecinnie proste

Opis projektu

Pandemia uderzyła w nas z 3 stron: zamknięto główne kanały dystrybucji, salony kosmetyczne, a lockdown oznaczał brak potrzeby manicure u kobiet. Groziły nam ogromne straty. Błyskawicznie przemodelowaliśmy biznes:1.Skutecznie przekierowaliśmy klientów do e-commerce 2.Pokonaliśmy kluczową barierę, efektywnie komunikując prostotę wykonania hybrydy w domu. Osiągnęliśmy wzrost sprzedaży o 37% i zdobyliśmy pozycję lidera zainteresowania w e-commerce.

Szczegóły
Kategoria:
React & Sustain
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Semilac
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
Performics, Red 8 Advertising
Klient:
Nesperta
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.