Aviva Medykom

Opis projektu

Na pandemię Aviva zareagowała szybko i odważnie - zamiast inwestować w reklamę, zainwestowano w pomoc najbardziej potrzebującym – obejmując bezpłatnym ubezpieczeniem na życie medyków, będących na pierwszej linii frontu walki z epidemią. Produkt został przygotowany w 7 dni. Szybkie działanie, z minimalnym wsparciem płatnym, wywołało niezwykle szeroki odzew i pozytywne emocje. W ciągu niespełna dwóch tygodni do ubezpieczenia przystąpiło 29 tysięcy osób.

Szczegóły
Kategoria:
React & Sustain
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Aviva
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Klient:
Aviva
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.