Marketing w czasach zarazy

Opis projektu

Celem kampanii był rozwój stacjonarnej sieci sklepów Tefal, także w pandemii, z wykorzystaniem narzędzi digitalowych i przeniesieniem jakości obsługi stacjonarnej do kanałów offline (sprzedaż przez WhatsApp, OLX, organizowanie live'ów, zatrudnienie influencerów). W wyniku podjętych działań nie zamknięto żadnego sklepu stacjonarnego, otwarto 3 nowe sklepy, i nie zwolniono żadnego pracownika.

Szczegóły
Kategoria:
Commerce
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Tefal
Zgłaszający
Lider 1:
Nieagencja
Współzgłaszający:
Tefal
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.