Kärcher (nie tylko) do okien

Opis projektu

Lockdown i 45% spadek sprzedaży w kluczowym okresie sprzedażowym III-IV’20. Siedząc w domu i nie przyjmując gości, zakup myjki (tylko) do okien wydawał się zbędny. Musieliśmy znaleźć sposób by produkt znów stał się pożądany, tak by spadki w kluczowym okresie w jak najmniejszym stopniu przełożyły się na wynik całego roku. Jak? Komunikacyjnie redefiniując charakter produktu z okazjonalnie używanego gadżetu w stronę towarzysza cotygodniowych sesji sprzątania. Efekt: marka nie tylko odrobiła straty, ale rok zakończyła na plusie, sprzedając o 5% więcej urządzeń i generując 13% wzrost wartości sprzedaży!

Szczegóły
Kategoria:
Dobra konsumpcyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kärcher
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
Kärcher
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.