Robimy swoje, tylko inaczej

Opis projektu

Pandemia obudziła w Polakach dużo niepewności - wobec sytuacji życiowej, zdrowotnej i finansowej. Musieli zmierzyć się z obawami o gospodarkę i ich własne finanse. ING postanowiło wesprzeć Polaków w ogarnianiu ich budżetów i podejmowaniu lepszych decyzji finansowych, aby - mimo niesprzyjających i niepewnych warunków pandemii - mogli odważnie działać dalej. Marka dokonała tego przypominając naszą cechę narodową - umiejętność mobilizacji w obliczu trudności, w szerokozasięgowej kampanii będącej połączeniem empatycznego i wzmacniającego przekazu „Dzięki, że robicie swoje” (wyróżniającego markę spośród clutter'u komunikatów #zostanwdomu) z komunikacją praktycznych narzędzi ułatwiających ogarnianie domowych budżetów.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Srebro
Produkt:
ING
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
MEDIAHUB, GONG, 24/7Communication ING
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.