Pozytywne finanse

Opis projektu

Ambicją Polskiego Standardu Płatności było stworzenie marki nr 1 w płatnościach. Oznaczało to zmierzenie się i pokonanie najtrudniejszej bariery w marketingu – starych nawyków, których kotwicami były gotówka i budowany od kilku dekad rynek kart płatniczych. Strategię zbudowaliśmy wokół myśli “pozytywne finanse”, postanowiliśmy kreować nietypową dla kategorii finansowej markę - pełną ekspresji i spontaniczną. W efekcie BLIK urósł 13-krotnie, stając się najsilniejszą marką płatności w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Srebro
Produkt:
BLIK
Zgłaszający
Lider 1:
Change Serviceplan
Lider 2:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
Performics, LiquidThread BLIK
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.