Pierz, susz, noś dłużej

Opis projektu

Trend fast fashion i marnowanie ubrań na globalnie gigantyczną skalę stały się fundamentem kampanii Pierz, susz, noś dłużej. Miała ona za zadanie dobudować świadomość marki Electrolux jako zaangażowanej w kwestie zrównoważonego rozwoju, podnieść wartość sprzedaży i po słabszym 2019 przywrócić markę na pozycję lidera w kategorii. Poprzez nienachalnie edukacyjny styl szerokiej komunikacji, w który wplecione zostały elementy produktowe, świadomość Electrolux jako lidera zrównoważonego rozwoju wzrosła o 10 pp, zaś sprzedaż o 27,7% rok do roku, co dało marce pozycję lidera w kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra konsumpcyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Electrolux Perfect Care
Zgłaszający
Lider 1:
Zenith
Lider 2:
LiquidThread
Współzgłaszający:
Cut The Mustard, Agencja Słucham, Performics Electrolux
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.