Pierz, susz, noś dłużej

Opis projektu

Kampania Pierz, susz, noś dłużej stała się odpowiedzią na zmiany w trendach konsumenckich. Obserwować je mogliśmy już od kilku lat, ale ich rozwój został znacznie przyspieszony przez pandemię. Jest dowodem, że decyzja o niewstrzymywaniu komunikacji, a nawet jej wzmocnieniu w niepewnej sytuacji, przynosi wymierne efekty w postaci zwiększonej sprzedaży, przy jednoczesnym budowaniu wizerunku marki zaangażowanej w palące problemy nowoczesnego świata.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra konsumpcyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Electrolux Perfect Care
Zgłaszający
Lider 1:
Zenith
Lider 2:
LiquidThread
Współzgłaszający:
Cut The Mustard, Agencja Słucham, Performics Electrolux
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.