Sztuka rzemiosła

Opis projektu

Na koniec r. 2017 Namysłów Pils był małą marką z dużą ambicją, ale o ograniczonych zasobach (budżety komunikacyjne, dystrybucja, świadomość) vs. globalni i krajowi konkurenci. Postanowiliśmy wykorzystać i umasowić niszową jeszcze modę na „piwa rzemieślnicze”, przypisując atrybut rzemieślniczego piwa właśnie Namysłowowi, ze względu na zasoby uwiarygadniające jej rzemieślniczy charakter: rzadką metodę warzenia, niezależność od koncernów, regionalny charakter i tradycję. Wprowadzenie platformy „Sztuka rzemiosła” składającej się z produktowej i lifestylowej warstwy komunikacyjnej pozwoliło przypisać atrybut „piwo rzemieślnicze” marce. Równocześnie marka zyskiwała rynek, 2,5 krotnie powiększając udziały wartościowe.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Namysłów Pils
Zgłaszający
Lider 1:
BBDO Warszawa
Lider 2:
Starcom
Współzgłaszający:
Wavemaker Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.