Czy można już płacić kartą?

Opis projektu

Ta kampania pokazuje, że pandemia może być szansą na znalezienie nowego, głębokiego insightu. Odważnie odwróciliśmy dotychczasowy schemat komunikacji i zaczęliśmy uświadamiać przedsiębiorców o prawdziwych potrzebach ich klientów. Efekt? Zrealizowaliśmy ambitne cele, a „zatwardziali” przedsiębiorcy bez terminala zaczęli postrzegać nasz Program jako rozwiązanie również dla nich. A to wszystko w niesprzyjających warunkach kolejnych ograniczeń C-19.

Szczegóły
Kategoria:
Business-to-business (B2B)
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Program Polska Bezgotówkowa
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Lider 2:
VMLY&R
Współzgłaszający:
Fundacja Polska Bezgotówkowa
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.