LEGO MASTERS - MODA NA BUDOWANIE

Opis projektu

W obliczu nasycenia kategorii i niekorzystnych trendów rynkowych, wyszliśmy poza ramy dotychczasowych działań i wykorzystaliśmy kulturotwórczy potencjał marki. Stawiając na rozrywkę, sięgnęliśmy do sedna obietnicy LEGO i pozostaliśmy spójni z równoległymi działaniami reklamowymi. Strategia, którą przyjęliśmy, jej realizacja i rezultaty, mogą być drogowskazem dla marek o podobnej sytuacji rynkowej.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
LEGO
Zgłaszający
Lider 1:
LEGO
Lider 2:
Initiative
Współzgłaszający:
TVN Media LEGO
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.