LEGO MASTERS - MODA NA BUDOWANIE

Opis projektu

Lego Masters - Moda na budowanie - to przykład jak w obliczu nasycenia kategorii, umiejętne wykorzystanie kulturotwórczego potencjału marki pozwoliło uwypuklić sedno jej obietnicy dzięki rozrywce i treściom z najwyższej półki, pozostając jednocześnie w zgodzie z regularnymi działaniami reklamowymi. Strategia, którą przyjęliśmy, jej realizacja i rezultaty, mogą być drogowskazem dla marek o podobnej sytuacji rynkowej i przykładem efektywnego wyjścia marki poza ramy „klasycznej” komunikacji.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
LEGO
Zgłaszający
Lider 1:
LEGO
Lider 2:
Initiative
Współzgłaszający:
TVN Media LEGO
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.