Moc niewidzialności

Opis projektu

Kampania pomimo tendencji spadkowej i pandemii sprawiła, że społeczeństwo utożsamiło się z samotnymi seniorami, przypomniało sobie o wartościach takich jak bliskość. My dzięki wsparciu darczyńców mieliśmy środki, aby wolontariusze odwiedzili podopiecznych z wigilijną kolacją i prezentami. Przekuliśmy minimalny budżet, pracując pro bono na realne wsparcie (rekordowy wynik zbiórki – ponad 1,6 mln zł) i przywróciliśmy Święta niewidzialnym.

Szczegóły
Kategoria:
Non-profit & Public service
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Zgłaszający
Lider 1:
Agencja Ancymony (Schulz)
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.