Moc niewidzialności

Opis projektu

Przywróćmy Święta niewidzialnym, samotnym seniorom i uratujmy Święta! Cel był prosty – zebrać wystarczające środki, aby z zachowaniem bezpieczeństwa dotrzeć z wigilijną kolacją i upominkiem do podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Pomimo bardzo niskiego budżetu, tendencji spadkowej w kategorii, pandemii zorganizowaliśmy kampanię 360, obejmującą kluczowe touchpointy (TV, digital, social media, influencer marketing, radio, outdoor. Poruszyliśmy serca ludzi i w czasie niepewności finansowej dla wszystkich osiągnęliśmy cel finansowy akcji. Skutecznie zwróciliśmy uwagę na problem samotności i wywołaliśmy uśmiechy, przywracając kolory Świętom samotnych seniorów.

Szczegóły
Kategoria:
Non-profit & Public service
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Zgłaszający
Lider 1:
Agencja Ancymony (Schulz)
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.