Najbardziej pomidorowy sos

Opis projektu

Launch sosów Winiary to przykład, jak mimo ograniczeń wizerunkowych oraz dominacji silnych pod względem naturalności i pomidorowości konkurentów, wejść z sukcesem do nowej kategorii i zmienić jej porządek. W uważanej za ostoję naturalności kategorii sosów mokrych, odważnie powiedzieliśmy „sprawdzam” i podkreślając nasze różnicujące przewagi: wysoką zawartość pomidorów oraz brak zagęstników, wyznaczyliśmy nowy standard jakościowy. Nasza strategia przyniosła wymierne rezultaty - skutecznie zbudowaliśmy świadomość nowego produktu jako godnego zaufania, wytwarzanego z wysokiej jakości, naturalnych składników, z największą na rynku zawartością pomidorów, co przełożyło się na wysoki trial i zdobycie 3% rynku.

Szczegóły
Kategoria:
Launch / Relaunch
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Winiary
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Lider 2:
UM
Współzgłaszający:
Nestle
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.