Kampania Pierwsza Praca

Opis projektu

Kampania dotykająca obszaru pierwszej pracy młodych ludzi (w wieku 16-20 lat), niezwykle ważnego z perspektywy grupy docelowej, dostarczająca im praktyczną wartość w postaci przydatnych narzędzi (m.in. generator CV) i wpisująca w ten kontekst w naturalny sposób produkt, jakim jest konto bankowe dla młodych. Kampania oparta na prostych, sugestywnych i wyróżniających się kreacjach reklamowych (efekt "bullet time") oraz działaniach content marketingowych, skupionych na dedykowanym LP. Kampania przełożyła się na wyraźny wzrost sprzedaży oraz wzrost wskaźników wizerunkowych, kluczowych z perspektywy banku (spontaniczna świadomość banków posiadających ofertę dla młodych).

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Brąz
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
BBDO Warszawa
Lider 2:
Mindshare
Współzgłaszający:
mBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.