Random

Opis projektu

Jak zachęcić młodych do słuchania audiobooków? Najważniejszy jest jakościowy kontent, napisany ich językiem i poruszający tematy im bliskie. Stąd nawiązanie do pandemii, która obróciła ich życie o 180 stopni i mocno ograniczyła ich swobody. Następnie ważna jest forma - krótka, zwięzła, atrakcyjna wizualnie. Dlatego powstał "Random", czyli pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film, napisany językiem młodych. Kampania nie tylko zawojowała internet, ale przyczyniła się także do znacznego zwiększenia bazy klientów, którzy zostali z nami na dłużej.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Storytel
Zgłaszający
Lider 1:
Storytel
Współzgłaszający:
McCANN Poland Storytel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.