Zdrowy Kujawski z pierwszego tłoczenia

Opis projektu

Lider kategorii Kujawski w momencie trudnej walki konkurencyjnej, rosnącej presji marek własnych i widma realnego spadku wartości Marki, podjął deczyję o powrocie do korzeni i wykorzystaniu "pierwszego tłoczenia" i "walorów zdrowotnych produktu" do nadania mu większej wartości. Dzięki strategii komunikacji wzrosły kluczowe atrybuty marki - zdrowy i z pierwszego tłoczenia, Brand Equity, ale przede wszystkim udział Kujawskiego w wartości sprzedaży na rynku olejowym, przy zachowaniu wysokiego indeksu cenowego względem Wilkopolskiego i rosnących marek własnych. Nowe podejście to historycznie wysokie wskaźniki w każdym z kluczowych aspektów.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kujawski
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
PZL, Think ECO ZT "Kruszwica" S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.