Zdrowy Kujawski z pierwszego tłoczenia

Opis projektu

Kampania udowodniła, że konsekwentne wzmacnianie obszarów zawłaszczonych przez markę i ciągłe ich rozwijanie to droga do sukcesu. Kujawski obronił swoją pozycję rynkową, uzyskał najwyższy wynik w historii pod względem wartościowych udziałów rynkowych oraz zanotował wzrost brand equity i kluczowych parametrów wizerunkowych marki. Marka osiągnęła to stabilnymi nakładami na reklamę, identyczną dystrybucją oraz bez zmniejszania cen.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kujawski
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
PZL, Think ECO ZT "Kruszwica" S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.