Bank zmieniającego się świata

Opis projektu

Jak z banku bez tożsamości stworzyć znacząca markę - „Bank zmieniającego się świata”. W 2018 rozpoczęliśmy całkowicie nową erę w komunikacji. Z naszych reklam zniknęły produktowe dema, pojawiły się ważne społecznie tematy m.in.: nierówne traktowanie kobiet, zmiany klimatyczne, wykluczenia społ. BNP Paribas stał się jednym z najbardziej wyraziście komunikujących się banków. Zaangażowanie w kwestie społeczne i środowiskowe stało się naszym znakiem rozpoznawczym – pod tym względem staliśmy się nr. 2 wśród banków (nr. 1 dla osób młodych i kobiet). Marka stała się bliższa konsumentom w związku z tym częściej rozważana.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Bank BNP Paribas
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
VMLY&R Poland, Feedrs Agency, Havas Media, Sales&More Bank BNP Paribas
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.