Bank zmieniającego się świata

Opis projektu

Współczesny konsument oczekuje od marek więcej – chce by rozwiązywały problemy współczesnego świata. W ten sposób do budowani marki podchodzi również Bank BNP Paribas. Odważne, wyraziste i konsekwentne działania komunikacyjne, ale przede wszystkim realne zaangażowanie w tematy społeczne i środowiskowe są dostrzeżone i docenione przez odbiorców. Z marki bez właściwości stworzyliśmy jeden z najbardziej wyrazistych banków w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Bank BNP Paribas
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
VMLY&R Poland, Feedrs Agency, Havas Media, Sales&More Bank BNP Paribas
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.