#MatteInkSong by Maybelline NY

Opis projektu

Młode dziewczyny utknęły w domach w czasie pandemii i przestały się malować. Dlatego, aby je rozruszać zapewniliśmy im brandową rozrywkę: Tik Tok challenge. Zadaniem było odtworzenie stworzonego przez nas układu tanecznego pokazanego w naszym brandowym teledysku. Pokazywaliśmy w nim produkt, efekt zmiany koloru ust, elementy nawiązujące do marki, produktu i Nowego Jorku. Dodatkowo ze względu na wycofanie testerów z drogerii wciągnęliśmy konsumentki do wirtualnej przymierzalni, w której mogły do woli testować kolory szminek. Efekt? Aż 4227 filmów UGC na Tik Toku oraz 67 tys. wypróbowań kolorów szminek.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
MAYBELLINE NEW YORK
Zgłaszający
Lider 1:
McCANN Poland
Współzgłaszający:
Starcom, 121 PR , TIKTOK L’OREAL
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.