#MatteInkSong by Maybelline NY

Opis projektu

Młode dziewczyny tkwiące w domach w czasie pandemii przestały się malować. Dlatego po pierwsze zapewniliśmy im rozrywkę: Tik Tok challenge, w którym pomalowane odtwarzały brandowy teledysk stając się wręcz twarzą marki. Po drugie zaś ze względu na wycofanie testerów z drogerii wciągnęliśmy je do wirtualnej przymierzalni, w której mogły do woli testować kolory szminek. Efekt? Aż 4227 filmów UGC na Tik Toku oraz 67 tys. wypróbowań kolorów szminek.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
MAYBELLINE NEW YORK
Zgłaszający
Lider 1:
McCANN Poland
Współzgłaszający:
Starcom, 121 PR , TIKTOK L’OREAL
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.