Wątroba się sprawdza

Opis projektu

Działania komunikacyjne Essentiale Forte pod hasłem „Wątroba się sprawdza” to dobry przykład jak z sukcesem godzić cele biznesowe z realizacją misji marki - wdrażaniem aktywności edukacyjno – prewencyjnej. Jako pierwsi w Polsce zainicjowaliśmy kampanię edukacyjną na temat wątroby, jej roli w organizmie i NAFLD (niealkoholowego stłuszczenia wątroby). Rezultaty widać w postaci wzrostu poziomu wiedzy Polaków na ten temat, wzrostu świadomości tego schorzenia oraz wyników - w trudnym dla kategorii środków na wątrobę czasie pandemii, zwiększyliśmy poziom sprzedaży Essentiale F. pomimo spadku całej kategorii oraz zwiększyliśmy poziom rozważania naszej marki.

Szczegóły
Kategoria:
Leki i suplementy diety
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Essentiale Forte
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
QAH, FAS Digital & Design, Mindshare Sanofi
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.