„Wszystko, co ważne”

Opis projektu

Działkowiec” i „ubogi krewny VW” to niezbyt wdzięczny punkt startu do rozwoju marki. Obciążenia wizerunkowe blokowały możliwość przyciągnięcia bogatszych klientów i sprzedaży Skody drożej – czyli realizacji nowych celów biznesowych. Wyzwaniem nowej komunikacji było odcięcie kotwic z przeszłości i „podniesienie” wizerunku marki na bardziej aspiracyjny poziom. Dzięki uchwyceniu trendu wśród grupy docelowej – raczkującej redefinicji statusu i aspiracji, przekierowaniu uwagi na ważną potrzebę emocjonalną - pokazaniu konsumentom to co dla nich ważne, zmieniliśmy percepcję marki. Ostatecznie pożegnaliśmy „działkowca” i „kapelusznika”, co pozwoliło na realizację założeń sprzedażowych.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
SKODA
Zgłaszający
Lider 1:
Isobar
Współzgłaszający:
PHD , CPC ŠKODA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.