Ekonometria antykryzysowa

Opis projektu

W warunkach VUCA nie postawiliśmy na złego konia. Ponadprzeciętne wyniki pokazują, że dzięki stworzeniu szytego na miarę własnego modelu atrybucji skutecznie zadecydowaliśmy o wyborze mediów internet., w które należy zainwestować. Ich dobór był wbrew intuicji, - skierowałaby nas na mniej opłacalną inwestycję. Przeprojektowaliśmy ścieżkę użytkownika on-site, a dzięki ekonometrii, wiedzieliśmy, co należy w niej poprawić, aby przyniosło to wyniki

Szczegóły
Kategoria:
Commerce
Nagroda:
Brąz
Produkt:
W.KRUK
Zgłaszający
Lider 1:
Performics
Współzgłaszający:
W.KRUK
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.