Premiera elektrycznej Mazdy MX-30

Opis projektu

Jeden z najmniejszych budżetów mediowych w kategorii, trzy miesiące na realizację rocznego targetu sprzedażowego i Mazda MX-30 z najniższym zasięgiem na rynku i ceną przekraczającą barierę psychologiczną polskiego odbiorcy. To wyzwanie, dzięki przekazowi opartemu na analizie potrzeb konsumenta oraz niestandardowemu podejściu do kampanii udało się zrealizować, a nawet przebić, osiągając 139% zakładanego KPI sprzedaży elektryka. Elektryka, od którego zależało istnienie Mazdy w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Motoryzacja
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Mazda
Zgłaszający
Lider 1:
VMLY&R
Współzgłaszający:
Mindshare Mazda Polska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.