Nawet serce domu da się kupić zdalnie!

Opis projektu

Zminimalizowaliśmy wąskie gardło (dostęp do konsultantów) rozwijając i skalując platformę oferującą zdalne wsparcie procesu zakupowego. Znacząco zwiększyliśmy wartości sprzedaży inicjowanej online, kompensując z nadwyżką pandemiczne spadki sprzedaży stacjonarnej. Utrzymaliśmy wysoki poziom satysfakcji i prawdopodobieństwa polecenia usług przez klientów. Trwale zmieniliśmy zachowania Polaków utrzymując wysoki udział sprzedaży inicjowanej online.

Szczegóły
Kategoria:
Commerce
Nagroda:
Srebro
Produkt:
IKEA
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Lider 2:
Loyalty Point
Współzgłaszający:
IKEA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.