W domowym salonie

Opis projektu

Naszą strategią była demokratyzacja hybrydy. Platforma „W domowym salonie”, a w pandemii „Dziecinnie proste” miała przyciągnąć amatorki do marki, odpowiadając na barierę trudności wykonania hybrydy samemu. Dynamicznie modyfikowaliśmy media mix i strategię komunikacji, w pandemii stawiając na własny ecommerce i launchując One Step Hybrid. W rezultacie osiągnęliśmy 14% wzrost przychodów, a udział ecommerce wzrósł o 68%.

Szczegóły
Kategoria:
Uroda i pielęgnacja
Nagroda:
Brąz
Produkt:
SEMILAC
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
Performics, RED8 Advertising Nesperta
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.