Głośni w łóżku

Opis projektu

Durex przyjął odważną w kontekście pandemii i wynikającej z niej gorszej sytuacji finansowej Polaków strategię up sellingową. Marka nie podjęła agresywnych promocji cenowych pompujących sprzedaż w ciężkim dla kategorii roku i kontynuowała budowanie marki z purpose, która poza benefitem produktowym porusza w kampanii ważny społecznie problem braku otwartej rozmowy o seksie. W efekcie zrealizowała cele sprzedażowe i wizerunkowe.

Szczegóły
Kategoria:
Uroda i pielęgnacja
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Durex
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.